sobota 27. prosince 2014

My christmas

Tak co, jaké jste měli Vánoce? Já skvělé. I přesto, že mi letos chyběla vánoční atmosféra, jsem si je maximálně užila. 
Na asku i v komentáři jste se mě ptali, jestli budu dělat článek o tom, co jsem dostala. Já upřímně tenhle článek moc dělat nechci, akorát to zase bude někdo blbě komentovat. A navíc, většinu věcí asi stejně v brzké době uvidíte na fotkách na Instagramu! :)

Taky vám chci popřát hodně štěstí do Nového roku. Strašně moc vám děkuju za všechnu podporu v tomto roce!! S blogem jsem začala v lednu a mám víc než padesát tisíc shlédnutí, což je pro mě neskutečné. A s Instagramem to samé. Snad bude příští rok už jen lepší! A třeba se konečně odhodlám točit videa na Youtube, když už mi tak dlouho o tom píšete.

Co vůbec děláte na Silvestra? Já ho budu strávit s kamarádkama a už teď se hrooozně těším. Možná vám pak ukážu i nějaké fotky na blogu!

Dneska mám pro vás fotky nafocené jen telefonem, protože celý tenhle článek píšu z mobilu. Prostě nějak nestíhám v poslední době, no.. :) 

Zatím ahoj!

Růže k svátku 

Jeden z nejlepších vánočních dárků

Večerní skypování a koukání se na filmy v posteli ( doporučuju Divergenci! ten film si zamilujete už jen díky Thea! ) 

Snídaně ze Štědrého dne

Prskavky cestou k stromečku

Selfie ze Štědrého dne

Hraní si s legem z roku 1985

S maminkou

1 komentář:

  1. Jéé, opožděně ti přeju všechno nejlepší k svátku. A máš moc sympatickou maminku, na té fotce vám to hrozně sluší. Já budu Silvestra také slavit s kamarádkou, tak doufám, že se moc nerozjedeme. :D K blogu a jeho úspěchům ti gratuluji, já jen doufám, že se nějak rozjede i ten můj.. hrozně bych si přála pravidelné čtenáře i mimo mé kamarádky. :) Přeju ti hodně štěstí. :) A Šťastný Nový rok! :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat