pondělí 18. srpna 2014

FESTIVAL!


V sobotu jsem byla s kamarádkama na festivalu Hrady, na Hradci nad Moravicí. Letošní rok byl pro mě sice slabší co se týče kapel, ale i tak jsem si ho skvěle užila. Když kolem sebe máte skvělé lidi, můžete se cítit skvěle úplně všude:). Hned bych jela znova!! <3 

Jela jsem už na dvanáct, abych si poslechla Adama Mišíka. Kluk je to hezký, písničky má taky dobré, ale není na fesťák, spíš do klubu. Od Kluse jsem letos slyšela asi dvě písničky, pak jsem to vzdala a šla najít kamarádku. Vůbec se mi nelíbil! .. Šli jsme se teda projít na zámek, chvíli poseděli a vyfotili si dvě naprosto cutee polaroidové fotky. Divokej Bill jsme celkem prozpívali, potom jsme se šli postavit do předních řad a čekali na Mandrage. Ti jako vždy nezklamali a byli úžasní, (hlavně ten bubeník, aaa!), takže jsme je celé prozkákali (v rámci možností..) a prozpívali. Od 'Xindla X' nemusíte mít ani jedno cedéčko, ale jeho písničky stejně znáte, takže pecka, fakt se mi líbil. No a Monkey Business, na ty jsme s holkama zapařili snad nejvíc! A dokonce jsme si u toho stihli vyfotit i další fotky, yeeah! 
Zbytek Hradů už byl celkem nudný, takže jsme ho proseděli (po celém dni lavička!) s trdelníkem v ruce. 


Na zámku mi taky kamarádka vyfotila outfitovou fotku, takže - tričko: ZARA // boyfriend džíny: Review // boty: Nike // 'flower crown': ZARA





 trošku vypadá jako ten Disney zámek, že?:D



Co vy, byli jste letos někde na fesťáku? Já bych chtěla jet příští rok na Coloursy a možná i Rock for People, tak uvidíme :).

1 komentář:

  1. Plánovala jsem jít na Hrady na Hradec na d Moravicí, ale abych řekla pravdu, moc mě neoslovili účinkující. Příští rok bych ale chtěla jít ať už na Hrady nebo na Colours.

    OdpovědětVymazat