neděle 13. dubna 2014

RECENZE Catrice korektor


Korektor od Catrice znají snad všichni, kteří sledujou Lucku z 'GetTheLouk'. Po tom, co jsem o něm slyšela i od jiných blogerek, jsem se ho rozhodla vyzkoušet. Přece jenom cena 89,- zase není až taky vysoká. 

Musím říct, že i já jsem s ním hodně spokojená. Není to sice úplné 'wow', ale svou práci odvede hodně dobře. Já jsem si k němu ještě pořídila štěteček (viz ZDE), protože mi přijde nanášení lehčí a hygieničtější (hnusné slovo :D). Zpět ke korektoru ale..


Korektor se skládá z pěti barev. K čemu přesně jsou? Zelenou zakryješ zarudnutí, růžovou se zbavíš kruhů pod očima a béžovými odstíny kryješ všechno ostatní co potřebuješ. Já růžový nepoužívám vůbec, nesedí mi, ovšem jako jediný. Ke krytí nedokonalostí používám střední a nejtmavší béžový odstín a občas zelený na zakrytí již zmíněného zarudnutí. Korektor mi nyní stačí natolik, že jsem úplně vynechala the POREfessional a použím jen korektor&pudr. Jsem s ním spokojená, mě osobně sedí víc než korektor od Benefitu.



Co vy, používáte ho taky? Nebo jste oběvily nějáký 'zázračnější'? :-)

Doufám, že se Vám recenze líbila a případně Vám pomohla usnadnit používání korektoru..

Zatím ahoj! 

PS: teď na jejich webu čtu ještě o Camouflage Cream, máte s ním nějáké zkušenosti?

Instagram / Tumblr 



5 komentářů:

  1. Camouflage ti doporučuji určitě, i přesto, že tento korektor je výborný, tak Camouflage boduje!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Camouflage cream, je super. Hodně jsem o něm slyšela a tak jsem si ho koupila a je fakt hodně dobrej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Camouflage cream je paradni, doporucuju:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento korektor od Catrice je síce fajn, ale nenadchol ma nijako extra, skôr som ho kupovala za účelom tieňovania tváre, ale to sa ešte len učím, ale na tento účel celkom funguje. Inak zelený korektor z tejto paletky mi pripadá slabý ako čaj, vôbec nekryje a je slabo pigmentovaný. Za mňa najlepší korektor na akné je zelený od Avene z radu Couvrance, ten je fakt skvelý, aj lieči aj kryje alebo je tiež výborný korektor Eucerin. Spomedzi takých lacnejších je asi všade dobre známy Make-up Cover od Dermacolu, ale ten mi pleť hrozne vysušuje aj napriek tomu, že moja pleť je prirodzene mastná, ale zakryje skutočne všetko o tom niet pochýb.
    Bianka

    OdpovědětVymazat