neděle 23. února 2014

Weekend

Chci se omluvit že jsem za tento týden skoro nic nenapsala, ale jak jsem psala už tady, byla jsem na lyžáku, takže.. 

Děkuju všem co jste tam se mnou byli, byl to ten nejlepší poslední lyžák!! 

Tento víkend byl naprosto super, v pátek jsem šla večer s našima ven / pokud jste někdo z Opavy, jděte si sednou do 'nového' ES baru na dolňáku ! / a v sobotu s kamarády do kina na Vlk z Wall Street. Viděli jste ten film? Paráda! 

Dneska jsem si udělala na snídani lívance, podle tohoto receptu, mňam. Odpoledne jsem šla s kamarádkou do kavárny a pak na chvíli do obchodů. Konečně jsem si koupila kulaté brýle a parádní tašku, obojí brzo najdete v novém článku, který bude dělaný ve stylu 'Haul'. 

Příští týden bych zde chtěla dát pár fotek mnou pořízených, taky již zmiňovaný 'Haul' a možná i nějáké fotky mého pokoje, protože jak na Instagramu tak na mém osobním Asku se o něj hodně lidí zajímalo. 

Zkoukněte tyhle videa, jsou z letošního ročníku Brit Awards a já každé to vystoupení miluju.

Zatím ahoj !








Žádné komentáře:

Okomentovat